Mesajlaşma platformaları biznes üçün niyə vacibdir? | Banco.az

Mesajlaşma platformaları biznes üçün niyə vacibdir?

Hər ay smartfon istifadəçilərinin 77,8 faizi mesajlaşma proqramından istifadə edir və bunun daha da artacağı gözlənilir.

İstifadəçilərin böyük əksəriyyəti mesajlaşma üçün Messenger və ya WhatsApp-i üstün tutur.

Facebook mesajlaşma sahəsində qlobal lider sayılır. Facebookun ekosistemindəki mesajlaşma və sosial media platformalarına baxdığımızda;

Messenger: Çevik, cihazlararası və yaradıcı

WhatsApp: Sadə, etibarlı və faydalı

Instagram: Vizual kəşf

İstifadəçilər üçün çox vacib olan mesajlaşma platformaları biznes üçün də vacibdir. Messenger biznesdən istifadə məlumatları və bu xidmətdən istifadə edən şirkətlərin uğurlu rəqəmləri:

    Messenger Bussines

  • aylıq insanlar və biznes arasında 10 milyard mesaj göndərilir
  • 1,3 milyard aylıq aktiv istifadəçi
  • Mesajdan veb saytına 19% klik dərəcəsi
  • müştəri cavab müddətində 12 dəfə yaxşılaşma

Korporativ müəssisələrin Messenger təcrübələri:

WhatsApp, müəssisələrə sürətli və etibarlı mesajlaşma vasitəsilə öz müştəriləri ilə səmərəli ünsiyyət qurmağa imkan verir. WhatsApp-in gəlir mənbəyini hazırlamaq prinsipləri:

Ən sərfəli kredit üçün müraciət et

  • insanlar üçün dəyər yaradın.
  • biznes üçün dəyər yaradın.
  • Qlobal, genişlənən və davamlı olun.

İnstagram Direct

İnstagram Direct müştərilərə vizual kəşflə danışmağa imkan verir. Müştərilərin çox vaxt sərf etdiyi İnstagram, biznes üçün əhəmiyyətli üstünlüklərə malikdir.

  • 150 milyon Instagram istifadəçisi hər ay birbaşa mesaj göndərir.
  • bir gündə 200 milyon hesab biznes hesabını ziyarət edir.

Sale Stock

2014-cü ildə təsis edilən, Sale Stock İndoneziyada əlverişli qiymətlə moda sahəsində ixtisaslaşmışdır. Moda markası səmərəli xidməti təmin etmək üçün etibarsız e-poçt və SMS-lərdən, WhatsApp-a keçmişdir.

  • 90 faiz çatdırılma və oxuma dərəcəsi
  • oxuma dərəcəsi ilə SMS-dən 2 dəfə daha təsirli

Marks & Spencer

Yeni marka kampaniyalarının bir hissəsi olaraq, Marks & Spencer insanların Milad bayramlarını planlaması üçün Messengerdən istifadə etdi.

  • Messenger ilə 21% daha bahalı yemək sifarişi alındı.
  • Göndərilən mesajların 1/3 hissəsi ilə M & S yeni bir kütləyə çatdı.

Pərvanə Aslanova, Banco.az