Müəllif: Tamara Mustafayeva, Banco.az
Bir vaxtlar satışa yönəlmiş bir kanal kimi görünən pərakəndə media indi brendlər üçün kreativ kampaniyaların keçirildiyi marketinq meydanına çevrilib.
Banco.az xəbər verir ki, uzun illər ərzində pərakəndə media müştəri səfərinin son dayanacağı kimi qəbul olunurdu. Əsasən satış yönümlü həllərlə məhdudlaşan bu sahə artıq brendlər və agentliklər tərəfindən daha geniş marketinq potensialı ilə qiymətləndirilir. “Kellanova” kimi brendlərin rəhbərliyi ilə həyata keçirilən təcrübələr göstərir ki, pərakəndə media yalnız satış deyil, eyni zamanda brendin tanınması və qarşılıqlı əlaqə kimi yüksək səviyyəli məqsədlərə də xidmət edə bilər.
Bu dəyişiklik təkcə strateji yanaşmaları deyil, həm də yaradıcılığı əhatə edir. “Cannes Lions”un bu il pərakəndə media üçün ayrıca bir mükafat alt kateqoriyası yaratması, bu sahənin yaradıcı potensialının sektorda getdikcə daha çox dərk edildiyini göstərir. Pərakəndə media artıq yalnız əməliyyat məkan deyil; o, brendlərin hekayə nəqli, kontekst və müştəri anlayışlarını bir araya gətirə bildiyi yaradıcı bir kətana çevrilir.
Yeni formatlar və təkmilləşdirilmiş yerləşdirmə imkanları ilə pərakəndə media şəbəkələri satışdan kənara çıxan təsirlər təqdim edir. Ana səhifənin ələ keçirilməsi və Connected TV kimi formatlar brendin tanınmasını artırdığı halda, saytda yerləşdirilən video və vizual reklamlar qiymətləndirmə mərhələsində diqqət çəkir. Sponsorlu axtarış reklamları isə qərar anında alış-verişə təkan verə bilir. Məsələn, WPP Media ilə həyata keçirilən bir tədqiqatda həm CTV, həm də axtarış reklamlarını görən istehlakçıların yalnız CTV reklamlarını görənlərlə müqayisədə reklamı verilmiş məhsulu alma ehtimalı 39% daha yüksək olub.
Bütün bu inkişaflar göstərir ki, pərakəndə media artıq yalnız satış anı deyil, brend təcrübəsinin qurulduğu mühüm bir təmas nöqtəsinə çevrilib. Gözlənilir ki, marketinq liderləri bu sahəni yeni yaradıcı strategiyalarla yenidən çərçivələndirəcək. Çünki gələcəyin yaradıcı kampaniyaları bəlkə də sosial media lentlərindən deyil, mağaza rəflərindən, tətbiqlərdən və alış-veriş səbəti anlarından doğacaq.
Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!