Müəllif - Fərid İslamov - Banco.az
Apple brendi dünyanın ən bahalısı kimi 13-cü il üstünə qalmışdır, deyilir Interbrand Corp-un illik reytinqində.
Bu halda, Apple brendinin dəyəri son bir ildə 3,7% azalaraq 470,9 mlrd dollara enmişdir.
İkinci mövqidə Microsoft brendi qalmışdır, qiyməti 10,2% artaraq 388,5 mlrd dollra çatmışdır. Üçüncü yerdə, keçən ildən fərqli olaraq, Amazon brendi yerləşir, o da 7,3% bahalaşaraq 319,9 mlrd dollra yüksəlmişdir.
Daha sonra mövqilərində qalan Google brendinin dəyəri 8,9% artaraq 317,1 mlrd dollra çatmışdır, Samsung (10% azalarak 90,5 mlrd dollar), Toyota (2% artaraq 74,2 mlrd dollar), Coca-Cola (1,9% azalaraq 60,1 mlrd dollar).
Son bir ildə ən böyük artımı göstərən brendlər Nvidia (+116%, 43,2 mlrd dollar, 15-ci yer), YouTube (+61%, 48,4 mlrd dollar, 13-cü yer) və Netflix (+42%, 28 mlrd dollar, 28-ci yer) olmuşdur.
Bu il reytinq yeni iştirakçılarla zənginləşmişdir: BlackRock (23,7 mlrd dollar, 31-ci mövqe), Booking.com (23,5 mlrd dollar, 32-ci mövqe), Qualcomm (20,1 mlrd dollar, 39-cu mövqe), GE Aerospace (18,2 mlrd dollar, 44-cü mövqe), Uniqlo (17,7 mlrd dollar, 47-ci mövqe), BYD (8,1 mlrd dollar, 90-cı mövqe).
