Müəllif:Gülbəniz Hüseynli/Banco.az
ABŞ prezidenti Donald Trampın son polad və alüminium tarif qərarları ölkənin avtomobil sənayesində ciddi dəyişikliklərə səbəb ola bilər. Yeni qaydalara əsasən, martın 12-dən etibarən bütün polad və alüminium idxalına müvafiq olaraq 25% vergi tətbiq ediləcək. Bu, əsasən Ford, General Motors (GM) və Stellantis kimi aparıcı avtomobil istehsalçılarına təsir göstərəcək və nəticədə istehsal xərclərinin artmasına, avtomobillərin bahalaşmasına səbəb ola bilər.
İstehsalçılar üçün çətinliklər
Ekspertlər bildirirlər ki, polad və alüminium idxalına qoyulan məhdudiyyətlər daxili bazarda bu məhsullara olan tələbatı artıracaq və qısamüddətli dövrdə tədarükün az olması qiymətləri daha da yüksəldəcək.
AutoForecast Solutions analitiki Sem Fiorani qeyd edir ki, "avtomobil istehsalı çoxsaylı komponentlərdən ibarətdir və ən vacib hissələrdən biri olan polad və alüminiumun qiymətinin artması avtomobillərin ümumi qiymətinə birbaşa təsir edəcək".
Məsələn, ABŞ-də yeni avtomobilin orta satış qiyməti artıq yanvarda 48,641 dollar təşkil edirdi və bu, inflyasiyanın təsiri altında olan istehlakçılar üçün əlavə yük yaradacaq.
Ford-un baş direktoru Cim Farley bu tariflərin şirkət üçün artıq ciddi çətinliklər yaratdığını bildirir. O vurğulayır ki, Ford-un polad ehtiyatlarının 90%-i ABŞ daxilində istehsal edilsə də, alüminium tədarükçüləri beynəlxalq bazarlardan asılıdır və bu, bazarda qiymət spekulyasiyalarına səbəb ola bilər.
Elektrikli avtomobil siyasətinin dəyişdirilməsi
Donald Tramp administrasiyası həmçinin əvvəlki prezident Co Bayden dövründə həyata keçirilən elektromobil siyasətini də yenidən nəzərdən keçirib. Tramp hökuməti elektrikli avtomobil şarj infrastrukturu üzrə planları dayandırmaq və yanacaq sərfiyyatı qaydalarını yenidən gözdən keçirmək niyyətindədir. Bu dəyişikliklər avtomobil istehsalçılarının dekarbonizasiya strategiyalarına təsir edə bilər və bir sıra şirkətlər artıq elektromobil istehsal planlarını məhdudlaşdırmağa başlayıblar.
Avtomobil istehsalçılarının narahatlığı
GM-in baş direktoru Meri Barra bildirib ki, şirkətin istehsalatında istifadə olunan polad və alüminiumun böyük hissəsi ABŞ-dən tədarük olunsa da, tariflərin uzunmüddətli təsirləri onları narahat edir.
Michigan ştatının avtomobil sənayesi assosiasiyasının rəhbəri Qlenn Stivens isə qeyd edir ki, polad və alüminiumun qiymətinin qısamüddətli artımından daxili istehsalçılar qazanacaq, lakin nəticədə istehlak məhsullarında, o cümlədən avtomobillərdə qiymət artımı müşahidə ediləcək. O vurğulayıb ki, "avtomobil sənayesi çox rəqabətli sahədir və təchizat zəncirində ani dəyişikliklər etmək mümkün deyil".
2018-ci illə müqayisə və gözlənilən nəticələr
Bu tariflər Trampın 2018-ci ildə prezident olduğu dövrdə tətbiq etdiyi tarifləri xatırladır. Həmin dövrdə avtomobil istehsalçıları maliyyə planlarını yenidən nəzərdən keçirməyə məcbur olmuş və istehsal xərclərinin artması səbəbindən gəlir gözləntilərini aşağı salmışdılar.
Yeni tariflərin təsirləri hələ tam bəlli olmasa da, analitiklər avtomobil istehsal xərclərinin artacağı və istehlakçılar üçün qiymətlərin bahalaşacağı qənaətindədirlər. ABŞ hökumətinin daxili istehsalı qorumaq məqsədi daşıyan bu addımı, əksinə, avtomobil sənayesində xaosa və əlavə xərclərə səbəb ola bilər.