Müəllif: Tamara Mustafayeva, Banco.az
“McDonald's” ötən ilin son rübündə ABŞ-da restoran satışlarında gözləniləndən daha böyük azalma olduğunu açıqlayıb.
Banco.az xəbər verir ki, “McDonald's” ötən ilin son rübündə “E.coli” epidemiyası səbəbindən tələbatın azalması və müştərilərin xərclərinə diqqət yetirməsi nəticəsində ABŞ-dakı restoran satışlarında gözləniləndən daha böyük bir azalma yaşadığını açıqlayıb.
“McDonald's”ın ən böyük bazarı olan ABŞ-da satışlar 1,4% azalıb və bu, restoranların fəaliyyətini avtomobil xidməti və çatdırılma ilə məhdudlaşdırdığı təxminən beş il əvvəlki KOVID-19 pandemiyasından bəri ən böyük eniş olub. Analitiklər isə satışların 0,4% azalacağını proqnozlaşdırırdılar.
“Yum Brands” və “Wendy's” kimi rəqibləri ilə birlikdə “McDonald's” da evdə yeməyə üstünlük verən müştərilər arasında xərcləri stimullaşdırmaq üçün 2024-cü ildə məhdud müddətli təkliflərini və yemək fürsətlərini artırıb. Analitiklər bildirirlər ki, şirkətin endirimlərə olan asılılığı qarşıdakı rüblərdə marjalara mənfi təsir göstərə bilər.
“McDonald's” iyun ayında başladığı 5 dollarlıq yemək kampaniyasını dekabr ayına qədər uzadıb və oktyabr ayında Chicken Big Mac və digər xüsusi məhsullarının təqdimatını həyata keçirib.
Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!