Müəllif: Tamara Mustafayeva, Banco.az
Z nəsli əl işi vasitəsilə dəbdə davamlılığı yenidən müəyyənləşdirir.
Banco.az xəbər verir ki, şalvarın balağını qatlamaq və ya köhnə bir köynəyi yeni bir parçaya çevirmək artıq təkcə dərzilərin işi deyil. New York Times-ın məlumatına görə, tikiş yenidən “dəbdə”dir. Tikiş kursları qısa müddətdə dolur, TikTok-da iynələnmiş balaqlar haqqında videolar 11 milyon dəfə izlənilib.
Pandemiyadan sonrakı dövrdə əl işinə marağın yenidən yüksəlməsi ilə xüsusilə Z nəsli rəqəmsal dünyadan uzaqlaşa biləcəkləri, məhsuldar və davamlı bir hobbi axtarışına yönəlir. Tikiş artıq yalnız paltarları təmir etməyin yox, həm də fərdi yaradıcılığı və qənaəti ön plana çıxaran bir həyat tərzinin simvoluna çevrilib.
Sosial mediada “yenidən istifadə” videoları — yəni köhnə parçaların, çarşafların və ya sviterlərin dəbli geyimlərə çevrildiyi yaradıcılıq dolu paylaşımlar — milyonlarla baxış toplayır. Bu trend istifadəçilərə həm şəxsi məmnuniyyət, həm də davamlılıq şüuru qazandırır.
Təkrar emal edilmiş moda bazarı da bu marağın təsiri ilə sürətlə böyüyür. Precedence Research məlumatlarına görə, davamlı tekstil məhsullarından tutmuş təkrar emal markalarına qədər geniş sahəni əhatə edən bu sektorun dəyəri ötən il 8,54 milyard dollara çatıb. 2034-cü ilə qədər isə təxminən 20,65 milyard dollara yüksəlməsi gözlənilir.
Tikiş, toxuculuq və naxış kimi ənənəvi tekstil sənətləri də yenidən gündəmə gəlib. Artıq Z nəslinin gözündə tikiş tikmək sadəcə bir hobbi deyil; öz kimliyini, tərzini və davamlı həyat fəlsəfəsini ifadə etmənin ən trend yollarından biridir.
Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!
