Müəllif: Tamara Mustafayeva, Banco.az
Z nəsli iş təhlükəsizliyinin təzyiqi altında işləyirmiş kimi görünməyə üstünlük verir.
Banco.az xəbər verir ki, “Tapşırıq maskalanma”sı (task masking) – Z nəsli arasında getdikcə yayılan bir iş yeri davranışıdır. Bu anlayış çox işləyirmiş kimi görünərək əslində az məhsuldar olmaq deməkdir. Sosial şəbəkələrdə, xüsusilə TikTok və Instagram-da gənclərə “məşğul görünmək” üçün ipucları verilir: əlində daim nəsə daşımaq, ekranlar arasında sürətli keçidlər, qaş çatmaqla ciddi görünmək və ya qamətli oturmaqla konsentrasiyada olduğunu göstərmək.
Amanda Edelman (Edelman Gen Z Lab):
“Z nəsli öz aralarında necə daha məhsuldar olmaq və elə görünmək barədə danışır, çünki onlar işdən çıxarılmaqdan və ya süni intellektin onların yerini tutmasından qorxurlar.”
Araşdırmalara görə:
-
Z nəslinin 37%-i işini itirməkdən digər nəsillərə nisbətən daha çox narahatdır.
-
60%-i isə yaxın gələcəkdə yaxşı bir iş tapacaqlarına əmin deyillər
David Wreford (Mercer):
“Gəncləri ‘tənbəl’ adlandırmaq asandır. Amma əsas məsələ odur ki, bu nəsil korporativ dünyadan vəd edilən sabitliyi və inkişaf imkanlarını ala bilməyib.”
Gabrielle Judge (28 yaşlı kontent yaradıcısı):
“Biz bilirdik ki, iş həyatı bizə ədalətli yanaşmayacaq. Baby boomer nəsli üçün keçərli olan qaydalar artıq bizim üçün işləmir.”
Caitlin Duffy (Gartner):
İşəgötürənlər üçün 3 əsas tövsiyə:
-
Ofisdə hazır olmaq yox, nəticəyə fokuslanın.
-
Performans gözləntilərini aydın şəkildə bildirin.
-
Əmək və töhfələri görünən edin və təqdir edin.
Nəticə:
“Tapşırıq maskalanma”sı – sadəcə fərdi davranış deyil, korporativ siyasətin bir nəticəsidir. Bu davranış həm işçilərin, həm də rəhbərlərin qarşı-qarşıya qalmalı olduğu bir həqiqəti göstərir:
Görünmək, məhsuldar olmaq demək deyil.
Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!