Müəllif: Tamara Mustafayeva, Banco.az
“Starbucks” bu yay mövsümündə yalnız içki menyusunu deyil, həm də məhsul təcrübəsini daha da zənginləşdirir.
Banco.az xəbər verir ki, marka Malayziyada məhdud müddət üçün təqdim olunan yeni “Frappuccino Siplings” seriyası ilə kolleksiya məhsulları sahəsinə daxil olur. Gizli qutu formatında satışa çıxarılan bu mini plyuş (yumşaq oyuncaq) seriyası markanın dörd məşhur Frappuccino növündən ilham alıb.
Seriyaya Java Chip, Karamel, Matcha Cream və nadir rast gəlinən Ad günü Konfetisi Ube modelləri daxildir. Lakin hansı modelin qutudan çıxacağı yalnız qutu açıldıqda bilinir. Bu yanaşma pərakəndə sektorunda geniş yayılmış “kor qutu” modelinə əsaslanır və istehlakçının “sürpriz” hissi üzərindən emosional bağ qurmasını hədəfləyir.
Yumşaq teksturaya və pastel rəng palitrasına malik hər bir plyuş fiqur aid olduğu içkinin estetikasını əks etdirəcək şəkildə dizayn olunub. Şıltaqlıqdan daha çox sevimliliyi ön plana çıxaran bu fiqurlar üslub baxımından “Jellycat” kimi məşhur yumşaq oyuncaq markalarının izindən gedir.
“Frappuccino Siplings” seriyası Frappuccino-nun 30 illik yubileyinə təsadüf edəcək şəkildə təqdim olunub. Kampaniya yalnız plyuş kolleksiyası ilə məhdudlaşmır. 69 Malayziya rinqqiti (təxminən 16 ABŞ dolları) dəyərindəki hər bir qutunun içində bir ədəd “Grande” ölçüdə Frappuccino da yer alır. Beləliklə, marka içkidən ilhamlanan fiziki obyektlə içki təcrübəsini birləşdirərək bütöv bir istehlak ssenarisi yaradır.
Məhdud sayda istehsal edilən bu xüsusi kolleksiya hazırda yalnız Malayziyadakı Starbucks mağazalarında satışdadır. Bu kampaniya Starbucks üçün məhsul çeşidlərini artırmaq, müştəri ilə qarşılıqlı əlaqəni gücləndirmək və təcrübə əsaslı marketinq strategiyalarını möhkəmləndirmək məqsədini daşıyan bir addım kimi qiymətləndirilir.
Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!